Mest Älskvärda TV-Karaktärerna, Plats 3

Bronsdags! Vem av världens alla underbara tv-karaktärer är det som har tilldelats den ärofyllda bronsplatsen i min lista?

Så här ser placeringarna ut fram tills top3.

4. Dexter Morgan - Dexter
5. Rachel Green - Vänner

6. Samantha Newly - Samantha Who?
7. Robin Scherbatsky - How I Met Your Mother

8. Jackie Peyton - Nurse Jackie
9. Gloria Delgado Pritchett - Modern Family
10. The Janitor - Scrubs

11. Leo Chingwake - That 70's Show
12. Sue Sylvester - Glee
13. Phil Dunphy - Modern Family
14. Dr. Cox - Scrubs

15. Regina Newly - Samantha Who?
16. Hugo "Hurley" Reyes - Lost
17. Sara Tancredi - Prison Break
18. Debra Morgan - Dexter
19. Kate Austen - Lost
20. Homer Simpson - The Simpsons


Och nu då. Plats nummer tre...

3. Phoebe Buffay - Vänner

Phoebe Buffay (spelad av Lisa Kudrow). Egentligen tror jag inte jag behöver säga mer. Alla som har sett Vänner någon gång måste förstå precis varför jag har fallit för henne. Har du inte förstått det måste jag tyvärr meddela dig om att du totalt saknar omdöme. Skönare männsika än Phoebe finns inte. Skulle vara de två som hamnar på plats ett och två på listan. Och jag måste säga att det bär emot att hon inte kommer högre, hon hade gärna fått vinna för mig, men tyvärr finns det några jag tycker är liiiite mer älskvärda. Men det är med marginal.
Men jag säger som Mike sa på ert bröllop; "I love you Phoebe 'cause you're so wonderfully weird"

Phoebe Buffay ifrån Vänner på plats 3


En tredje plats för Phoebe alltså. MYCKET välförtjänt.
You know the rules, imorgon får ni reda på vem som vinner silver.

Kommentarer
Postat av: Fredric

Okej, när både Rachel och Phoebe är nämnda blir man ju väldigt nyfiken på vilka som är kvar...

2010-08-30 @ 18:16:09
URL: http://fredricshuffie.blogg.se/
Postat av: FilipWho?

Svar till Fredric: Förstår det. Du får helt enkelt vänta och se :) Några gissningar?

2010-08-30 @ 18:18:24
URL: http://filipwho.blogg.se/
Postat av: Fredric

Samantha från SATC och hmm.. haha, nej det är väl för bra för att vara sant antar jag. :(

Jag har en gissning faktiskt, jag tror Claire från Heroes är en av de två. Vore konstigt annars.

2010-08-30 @ 18:27:07
URL: http://fredricshuffie.blogg.se/
Postat av: FilipWho?

Svar till Fredric: Intressant gissning, du får se.

2010-08-30 @ 18:28:16
URL: http://filipwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback