Paus

Jag har aldrig riktigt förstått mig på de amerikanska tv-kanalerna. De gör lite som de vill med sina tv-sändningar och flera serier utgår ofta på grund av "viktigare" saker som ska in istället.
Det innebar att veckan som var blev helt utan mina favoritserier och det kommer även fortsätta så nästa vecka. Otroligt tråkigt!
Men som tur var ser jag som bekant Lost för en andra gång. Så jag har ju haft något att se på emellan allt jobb. Lost är nästan lika spännande som första gången jag såg det och jag ska nu börja på säsong 4. Och det blir i blu-ray, precis som säsong 5 och 6 kommer bli! Wiho! Blu-rayspelare och platt-tv = BRA köp!
Lost är den tredje serien jag ser om helt ifrån början. Jag har tidigare sett Prison Break och Heroes. Undra vilken serie som blir näst för min del? Dexter? Prison Break igen? Eller ska jag köpa en hel drös med nya boxar av en serie jag inte sett?

Kommentarer
Postat av: Fredric

Så det är därför jag inte hittat något nytt avsnitt av How I Met Your Mother alltså?



Tycker du kan se om Vänner! Det har jag gjort fem eller sex gånger nu ^^

2011-01-29 @ 17:06:40
URL: http://fredricshuffie.blogg.se/
Postat av: Fredric

SV: Fast det är ju något som är skapat av fansen. Tror inte det är något officiellt xD

2011-01-30 @ 01:02:35
URL: http://fredricshuffie.blogg.se/
Postat av: Gustav

Ogilla paus.



Skaffa facebook.



Förtjusande tidsfördriv.

2011-01-30 @ 14:32:41
URL: http://gkibeblogg.se
Postat av: hattori

Skulle du rekomendera att man ser slutet av Lost? Var en trogen följare de första 4 säsongerna men sen blev det så utflippat och så långa pauser tittandet det rann ut i sanden. Är slutet värt att se?

2011-02-01 @ 19:25:09
Postat av: FilipWho?

Svar till hattori: Många jag känner gav upp vid femte säsongen som helt klart är den sämsta och mest utflippade. Men sjätte är så fantastisk att man absolut inte kan ge upp. Man måste ju ändå se slutet av en såpass episk serie som Lost.

2011-02-02 @ 18:05:06
URL: http://filipwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback