Familjen Jag Vill Ska Adoptera Mig Underhåller Som Vanligt

Ibland när jag skriver om en serie undrar jag lite om jag överdriver i mina lovord/hatord. Då händer det ibland att jag går tillbaka och kollar på något avsnitt av serien i fråga. Väldigt ofta har jag överdrivit litegrann, mest när det gäller hur dålig en serie är.
Häromdagen, efter att jag skrivit om Modern Family, att det var den bästa serien 2010, blev jag lite osäker. Är den verkligen så bra som jag skriver?
Nu är det bevisat att den är precis så bra. För när jag nu såg det första avsnittet efter juluppehållet kom jag på varför den var det. Modern Family är så fruktansvärt charmig! Plus väldigt, väldigt underhållande såklart. Den innehåller alla element som behövs för en lyckad sitcom PLUS så mycket mer! Så fort serien släpps på blu-ray kommer jag köpa den direkt.
I det senaste avsnittet lär sig Gloria att cykla, Cameron och Mitchell tar hand om deras nya granne, Claire försöker hindra en fartdåre till granne att köra ihjäl någon samtidigt som Phil tvingas ljuga för sin fru. Allt detta blir riktigt underhållande, precis som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback