Desperate Har Startat (Spoilervarning)

Då har äntligen Desperate Housewives satt igång igen och för första gången kommer jag börja följa den i realtid och inte via boxarna. Sedan slutet av augusti har jag alltså lyckats se sex och en halv säsong. Jag är ganska imponerad av mig själv.


SPOILERVARNING FÖR ER SOM INTE SETT SJUNDE SÄSONGEN

Usch vad bra avsnittet var. Först trodde man alltså att det var Mike som skjutit Paul Young. Oväntat. Men sedan visade det sig att det antagligen inte var så. Oväntat igen.
Vem är det då? Lee? Bree? Juanita? (jag hoppas på henne, hade varit sjukt otippat och läskigt)
Lynette fick äntligen reda på att Tom och Reneé haft en liten fling, och hon tog det på sitt lilla Lynette-vis. Helt rätt. Min uppfattning om Tom har dock ändrats lite. Jag har alltid gillat honom väldigt mycket, men nu vet jag inte riktigt. Han och Lynette var ändå förlovade när det hände. Inte okej.
Vi får se vad som händer nästa vecka.
Imorgon är det istället How I Met Your Mother som gäller!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Äh, sluta. Och Tim Burton? Var kom det ifrån? Du måste ha varit way trött för att koppla samman oss två.



Och du... tack (:

2011-01-04 @ 12:56:19
URL: http://gkibe.blogg.se/
Postat av: Åse

Kommer du ihåg at Tom for en tid tilbake sa at han hadde gjort noe elakt som Lynette aldri måtte få vite om? Tror du det var dette? For da er det hvertfall deilig å ha den saken oppklart!

2011-01-04 @ 17:49:19
Postat av: FilipWho?

Svar till Åse: Ja, jag har också tänkt på det. Du menar när Toms pappa var nere och hälsade på? Men då borde de ha visat något klipp ifrån det under "recapen" tycker man ju.

2011-01-04 @ 20:40:01
URL: http://filipwho.blogg.se/
Postat av: Åse

Ja, presis det jeg mente. Ja, man skulle jo tro det. Da er det bare å fortsette å vente på hva han har gjort.

2011-01-05 @ 17:51:31
Postat av: Lisa

fan fan fan! tom som var min klippa i serien, alltid tyckt bäst om honom. detta sänkte honom faktiskt en hel del :'(

2011-01-08 @ 23:10:40
Postat av: FilipWho?

Svar till Lisa: Jag håller med, han har alltid varit väldigt vettig och bra. Med några undantag... Men nu vet jag inte längre.

2011-01-09 @ 01:44:17
URL: http://filipwho.blogg.se/
Postat av: hattori

Tom har ju alltid varit som en stor jättebebis som blir sur när Lynette vill bestämma något. "You always make the decisions for this family" och bla bla bla. Men det är ju ändå alltid han som bestämmer i slute (ex Pizzaplejset m.m).

Bra blogg!

2011-02-01 @ 19:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback