Why? WHY?!

För ett tag sedan, när jag fick reda på att TV4 tänkt sätta igång med skandalsåpan Big Brother igen blev jag sur och skrev ett blogginlägg om hur omodernt det kändes att börja med alla dokusåpor igen.
Jag brukar alltid hålla mig undan dem, i alla fall på senare år. Såg på Baren när jag var typ...11, har ingen aning om varför faktiskt. Och så Robinson såklart.
Men igår råkade jag (ja, råkade) se på de två första avsnitten av Big Brother på internet, och sedan råkade jag slå på TV11 vid 22.00 också, och hoppsan, då var det Big Brother där också.
Tror ni inte att jag kommer sitta bänkad ikväll också? Tyvärr tror jag det. Hemska tanke! Jag VILL verkligen inte kolla på Big Brother. Men jag gillade mixen av karaktärer, vilket innebär att jag föll för det absolut enklaste knepet tv-producenterna har.
Men äh, man kan ju inte bara kolla på Showtime och HBO, eller hur?
Usch vad jag inte vill bli beroende av det här just nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, kul att du inte kunde slita dig. Hur man än stör sig på Big Brother-deltagare, så är det en jättekul dokusåpa att följa. Jag har sett alla säsonger och tyckte först att denna säsong var rätt tråkig, men man blir ändå beroende.

2011-03-10 @ 21:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback