Superveckan Vi Har Att Vänta

Rent tv-mässigt är det ingen större helg den här veckan. Tablåerna dominieras ganska förståeligt av Valet 2010. Något som för mig har blivit mycket mer intressant eftersom jag själv får rösta för första gången. Och jag är inte så typiskt svensk att jag inte berättat vad jag röstar på. Utan det blir helt klart Moderaterna. De har skött det bra de senaste fyra åren och deras vallöften ser bra ut. Även om inte det nödvändigtvis behöver betyda något.
Nästa vecka däremot skulle man kunna säga att det smäller. Nedan följer en liten lista på vilka seriestarter vi kan vänta oss den kommande veckan. Av de jag är intresserade av vill säga.

Boardwalk Empire - 19 September (har premiär i morgon så det är tekniskt sett inte nästa vecka)
Chase - 20 September
How I Met Your Mother - 20 September
The Event - 20 September
Glee - 21 September
Modern Family - 22 September
No Ordinary Family - 23 September
Dexter - 26 September

Alla startdagar är givetvis i USA. I Sverige får man vänta lite längre om man inte som jag följer dem via internet. Vilka är jag mest pepp på? How I Met Your Mother, Glee, Modern Family och Dexter hör alla till mina absoluta favoritserier och jag har väntat länge på att få se fortsättningen! Men även nykomlingen The Event kommer bli sjukt spännande att se.
Med andra ord kommer det bli en fullspäckad vecka med recensioner av så mycket jag hinner! Vilken tur att jag jobbar ganska liten den här veckan, som det ser ut nu i alla fall.

Här är mina tv-favoriter inför nästa vecka samlade. Klaga inte äver redigeringen, jag var stressad!

Kommentarer
Postat av: Fredric

Tror jag ska börja kolla på Glee. Jag att säsongspremiären bland annat innehåller Telephone. Jag har lyssnat på den i förväg och den är riktigt bra faktiskt.

2010-09-18 @ 19:31:57
URL: http://fredricshuffie.blogg.se/
Postat av: Fredric

Jag läste att...*

2010-09-18 @ 20:08:00
URL: http://fredricshuffie.blogg.se/
Postat av: FilipWho?

Svar till Fredric: Jaså? Där ser man. Men börja ifrån början. :)

2010-09-18 @ 20:32:36
Postat av: Tobias

ÄLSKAR DEXTER! Jättebra serie! Kommer ett avsnitt ikväll! :D

2010-09-20 @ 19:25:21
URL: http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback