Conaw Är Snart Tillbaka!

En av mina stora favoriter, Conan O'Brien har äntligen bestämt vad hans nya program ska heta. Intresseklubben antecknar? Ja, lite så. Om det hade handlat om någon annan än honom. Men han är grym. Hans inledning till Emmy Awards 2006 är en riktig klassiker. Kolla in den på youtube.
Några som är ännu lite grymmare är min ALLRA största favoritkomiker och talk show host Ellen Degeneres, inte så tätt, men lite tätt följt av Chelsea Handler som även hon är smått hilarious.
Att hennes program inte finns i Sverige än är väldigt synd. Det stoppar ju givetvis inte mig, men många andra tyvärr.
Men för att komma tillbaka till det inlägget skulle handla om...programmet kommer alltså heta Conan. Eller "Conaw" som han själv sa i sin youtubevideo med the announcement. Alltså skrev jag inte fel i rubriken.
Conan börjar 8 november på TBS.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Conan ser ut som Finlands president Tarja Halonen! Coolt

2010-09-03 @ 09:23:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: FilipWho?

Svar till Daniel: He sure does ^^

2010-09-03 @ 18:18:53
URL: http://filipwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback