Play-Funktionen Bäst Sedan Internet

Den bästa uppfinningen sedan internet måste väl ändå vara alla tv-kanalers "play-funktion"? Alltså att man kan kolla på deras program i efterhand, när man vill.
Utan det hade jag gått miste om så otroligt mycket bra tv känns det som eftersom jag aldrig har tid at kolla på programmen när de faktiskt sänds.
T ex finns det flera program jag är lite småsur på mig själv för att jag inte hunnit se än som jag lovat mig själv att göra. Bland annat Kungarna av Tylösand, (trashtv kan vara otroligt avslappnande ibland efter en intenvis thrillerserie), Välkommen Åter, (verkar B, men hela Sveriges kvinnliga komikerelit är ju trots allt med), Berg Flyttar In, (Me LOVE Carina) och Våra Vänners Liv (när en svensk serie kallas för en "feel good-serie" vet man att det är den totala motsatsen). Svenskt alltihop, vilket tyvärr brukar innebära att det är kasst. Men man vill ju ändå kolla in hur det verkar, för det finns ju guldkorn även i Sverige).
Men snart, när jag får lite tid över, så ska det bli play för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Fredric

Är jag den enda som inte förstår mig på Kungarna av Tylösand? Vad är nöjet med att se på när ett gäng 25-åringar (eller vad de är) festar och har sex?

2010-10-24 @ 21:30:27
URL: http://fredricshuffie.blogg.se/
Postat av: Fredric

Är jag den enda som inte förstår mig på Kungarna av Tylösand? Vad är det för kul att se på när ett gäng 25-åringar (eller vad de är) festar och har sex?

2010-10-24 @ 21:33:21
URL: http://fredricshuffie.blogg.se/
Postat av: FilipWho?

Svar till Fredric: Jag har aldrig sett det, så jag vet inte. Men det är därför jag vill se ett avsnitt, så att jag vet vad alla rubriker handlar om.

2010-10-24 @ 23:04:52
Postat av: Being Olivia

Amen till rubriken!

2010-10-30 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback