Över För Den Här Gången

Då var väl julen över för den här gången kan man väl säga. Visst har vi annandagen kvar, men den känns inte så julig. Kanske.
Jag är väldigt nöjd med mina julklappar i alla fall, och det var väldigt skönt att för en gångs skull inte ha någon aning om vad de innehåll innan jul.
Dock inga serieboxar, men det var bra då jag bara tänker köpa blu-rayfilmer från och med nu. Och det finns inte många bra serier på blu-ray än. Tyvärr.
Imorrn åker jag iväg på ännu ett julfirande, sort of. Sedan bär det av till ett torp mitt ute på vishan där det inte finns någon täckning på mobilen. Väldigt skrämmande. Dessutom finns det inget rinnande vatten. Ännu mer skrämmande. Låter inte som något för mig. På något sätt. Men what a hell, det är bara en natt. Sedan åker i alla fall jag hem.
Men det betyder att jag tar en liten bloggpaus nu då det ändå inte finns någon serie direkt att blogga om. Förutom den där nya med Rolf Lassgård som jag inte ens tänker fundera på att se. Men vi hörs säkert snart, när serierna börjat dra igång igen och jag skaffat mig några blu-rayboxar jag kan recensera. För några ska det allt bli.
God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback