Minikalendern: 2010 Års Bästa Avslut

En av världens mest omtalade serier fick i våras sitt storslagna avslut. Även det blev ett av de mest omtalade sluten i serievärldens historia. Vad var det egentligen som hände? Varför fick man inte svar på det och det? Vem var det egentligen som...?
Spekulationerna på alla internets forum blev enorma. Själv satt jag nöjt i min lilla fotölj och var allmänt stolt över att jag förstod slutet redan efter...okej, inte första gången jag såg det. Men andra.
2010 Års Bästa Avslut tillhör serien...


LOST



Jag först år mig inte riktigt på folks missnöje. Det verkar som om tv-tittarna blivit uppdelade i två läger. Den ena halvan älskade slutet och tycker det var helt i stil med seriens mystik och charm (det lägret tillhör jag). Den andra halvan tycker det var alldeles för rörigt, man fick inte svar på precis allt och att det var i princip omöjligt att förstå. Men det var det inte alls, se slutet igen. Se gärna hela serien igen, det kommer i alla fall jag göra i hopp om att få den här "Aha-upplevelsen" vilket de som har sett den igen säger att man får.
Imorgon kan ni läsa om Årets Besvikelse i min minikalender. Får INTE missas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback