Minikalendern: 2010 Års Besvikelse

Överlag har 2010 varit ett ganska uselt tv-år. I alla fall när det gäller nya serier. De serier som återkommit med nya säsonger däremot har för det mesta varit riktigt bra.
Med några undantag, och ett av de undantagen tilldelas av mig titeln Årets Besvikelse, och den serien är;
TRUE BLOOD

Jag tycker serien började riktigt intressant. Den var nyskapande (på den tiden), brutal och orädd. Tyvärr inte speciellt länge. Den gick snabbt utför och blev körd i botten rekordsnabbt. Jag förstår inte riktigt vad som hände. Och ännu mindre förstår jag hur den fortfarande kan vara en av de största serierna there is just nu.
Dessutom är Anna Paquins huvudkaraktär, Soo kie, så ofantligt tråkig och intetsägande att jag aldrig varit med om något liknande.
Så tyvärr, True Blood-älskare, jag vet att ni är många, men mitt stöd har ni inte.
Imorgon fyller min pappa år, och då blir det stor fest. Men jag lovar att jag ska hinna publicera Årets Comeback! Det blir spännande. För er.

Kommentarer
Postat av: Lisa

håller med om att sookie är en väldigt tråkig karaktär, hon påminner lite om bella i twilight, lite halvt hopplös och alldeles för kär för sitt eget bästa :p däremot tycker jag att själva serien är lika spännande som den alltid varit!

2010-12-18 @ 02:02:29
Postat av: Anonym

Håller med dig om att programmen i år har sugit hårt.

2010-12-18 @ 15:55:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Annie

Men Filip! Du har så rätt. Första säsongen va ju bra.. O ja, Sookie e lika tråkig som Bella i twilight. Kan vi inte byta ut de vampyrälskade tjejerna???? :P

2010-12-18 @ 18:01:32
Postat av: Annie

lisa <3 kul att ja skrev typ samma fast ja inte läst ;)

2010-12-18 @ 18:02:08
Postat av: FilipWho?

Svar till kommentarerna: Haha jaa Sookie borde bytas ut, helt klart. Tror serien skulle bli bättre då. Men ändå inte värd att kolla på.

2010-12-18 @ 23:28:32
URL: http://filipwho.blogg.se/
Postat av: Gustav

Oj, vad jag måste missat något eftersom jag inte tycker att serien blivit sämre med tiden. Haha, antar att det är all nakenhet som fortfarande får mig att gilla den.

2010-12-19 @ 20:37:27
URL: http://gkibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback