Blir Det Några Boxar Inhandlade?

Nu ska jag strax iväg till stan och fika med en kompis. Förhoppningsvis kommer jag hem med en tv-box eller två också. Behöver fylla på min samling lite ytterligare. Ordet "behöver" kan i och för sig vara ganska relativt... Men det fattas några säsonger lite här och där. Jag har ju sett dem givetvis, till och med har dem... fast inte på dvd. Bland annat fattas det två säsongen av Lost och en av Dexter (av de som släppts alltså) för att min samling ska bli komplett.
Kanske blir det lite kläder inhandlade också. Trots att jag är modeintresserad är detta inte en modeblogg, och därför ska jag inte gå in mer på det.
Ha en bra lördag så syns vi senare när jag presenterar fortsättningen på min lilla topplista.

Gissa föresten vad jag INTE kommer kolla på ikväll? Jo, Dansfeber. Usch för svensk lördagsunderhållning! Ibland undrar man ens varför man har en box till tvn och inte använder den enbart till att kolla på dvd eller koppla in den till datorn.

Kommentarer
Postat av: elin

& inte kom du hem med någon serie-box inte :(

men med en grymt snygg jacka! och en blåbärsmuffin i magen :D

Hur lång har du föressten kommit på första säsongen på DH? :)

2010-08-28 @ 19:09:54
Postat av: FilipWho?

Svar till Elin: Nej jag vet :/ Billigare att beställa ifrån nätet ^^ Haha jaa precis :D

Jag har sett fem avsnitt, ska fortsätta kolla strax, och dricka lite av det goda teet jag köpte :P

2010-08-28 @ 19:34:10
URL: http://filipwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback