The Big C Växer För Varje Avsnitt

Just nu är jag sjukt förbannad på posten! För en och en halv vecka sedan skickades ett paket till mig som ett rekommenderat brev, men det har ännu inte dykt upp! Och rekommenderade brev ska dyka upp dagen efter, precis som vanlig post. Men det är ingen som vet var paketet befinner sig just nu. Allra minst jag. Och det gör mig sjukt förbannad.
Det som i alla fall gjorde mig lite gladare var att jag såg nya avsnitt av The Big C nyligen, serien jag recenserade i början av min bloggkarriär. Och till min glädje kan jag säga så här någon dryg månad senare att serien fortfarande håller extremt hög klass. Showtime bevisar helt enkelt att de är mästare på att göra fantastiska serier. Så jag måste faktiskt rekommendera den igen. Den är ett måste. And that's my recommendation of the day.
Ha en bra helg! Imorgon blir det filminspelning för min del och på söndag blir det kalas för lillasyrran. Sedan börjar allvaret... vilket ni får höra om senare!

Kommentarer
Postat av: Fredric

Sv: Haha, fast facebook-tröjan har du ju inte en exakt likadan så det kan du ju köpa en tycker jag. ^^

2010-10-01 @ 19:57:06
URL: http://fredricshuffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback