Nytt År, Nya Serier Och Säsonger

Nytt år. Det innebär att säsongsuppehållen snart är slut samt att ett gäng nya serier drar igång.
Här är det jag ser fram emot mest under den närmsta tiden;

Desperate Houswives, 2 januari
Redan imorgon drar alltså Desperate Housewives igång i USA. Snabba puckar alltså, skönt!

How I Met Your Mother, 3 januari
Inte mycket längre behöver vi vänta på att HIMYM-gänget ska återvända. Härligt!

V, 4 januari
De utomjordiska ödlorna återvänder till Jorden den fjärde. Nu tillsammans med två välbekanta ansikten i form av Jane Badler och Marc Singer som båda spelade huvudroller i originalserien ifrån 80-talet. Spännande!

Modern Family, 5 januari
Förra årets roligaste serie börjar på onsdag i USA. Vi får se om den behåller sin titel genom nästa år också.

Glee, 6 februari
Musikalserien tar en lite längre paus och sätter igång igen i början av februari. Kommer sakna Sue.

Episodes, 9 februari
Matt LeBlanc, mest känd som Joey ifrån Vänner spelar sig själv i en ny, lovande sitcom som inte får missas!

Mr Sunshine, 9 februari
Samma dag får nästa Vänner-stjärna, Matthew Perry sin första egna sitcom sedan Vänner. Succé?

Nurse Jackie, februari
Okej, jag är nu påväg att ge min första känga någonsin till Showtime. Varför skriver ni ingenstans när Nursie drar igång igen? Vi har väntat typ... i en evighet? "Februari" säger inte speciellt mycket.

Game Of Thrones, april
Jag har nog aldrig sett en ordentlig fantasyseire, det närmsta jag kommit är sci-fi och skräck. Därför ska det blir ofantligt kul att se den uppmärksammade Game Of Thrones. Tyvärr måste vi vänta till april.
Alla datum är när de sänds i USA. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback