The Big C Sätter Punkt För Den Här Gången

Då var det över för den här gången efter tretton avsnitt av The Big C, Showtimes fantastiska dramakomedi som hade premiär i höstas. Läs min recension av serien här.
För mig var det väldigt otippat att den skulle bli en så stor favorit hos mig som den faktiskt blev. Den var både dramatisk, rolig, otroligt välspelad och snygg.
Jag har sagt det förr, men jag hoppas verkligen den kommer till Sverige snart. Det förtjänar vi.
När jag började kolla på sista avsnittet visste jag inte ifall det skulle komma en säsong två eller inte. Efteråt var jag helt övertygad om att det inte skulle bli så, eftersom slutet kändes så bra. Ovanligt bra för en första säsong faktiskt. Men till min glädje läste jag nyss att det blir en ny säsong, med start nästa år någon gång. Tack Showtome för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback