Minikalendern: 2010 Års Roligaste

Att skratta kan vara fruktansvärt. Framförallt när det är på ett helt olämpligt ställe, när man sitter på bussen och kommer och tänka på något kul, tysta minuter, begravningar, ni vet.
Det kan dessutom vara lite jobbigt när man är ett gäng som sitter och kollar på en film och man alltid är den enda som skrattar. Man vet inte om de andra inte fattar skämtet eller om de bara inte tyckte det var kul.
Men allra oftast (så kan man inte säga va? Lät heeelt fel, men ni fattar vad jag menar) är det det absolut bästa som finns!
Och därför ska jag idag belöna en av mina favoritserier med titeln Årets Roligaste!
Den här serien har alltid varit rolig, från allra första gången. Men när producenten för serien lovade i slutet av sommaren att den senaste säsongen skulle vara den allra bästa hui kunde han inte haft mer rätt. Jag har vikt mig dubbel av skratt flera gånger varje avsnitt.
Så därför är det inte mer än rätt att titeln Årets Roligaste går till...
How I Met Your Mother




Jag har älskat den här serien ifrån allra första avsnittet. Jag tycker upplägget är lite smått genialiskt, en pappa som berättar för sina barn hur han träffade deras mamma. Men nu har det gått sex år och vi vill väldigt gärna se lite framsteg på den fronten. Det är lite för mycket roligheter och lite mindre how they actually met their mother. Men de säger ju att allt han berättar har betydelse för hur det hela ligger till. Så vi får väl se.
Hur som helst är det årets roligaste serie, utan tvekant. Och Barney och Robin är fortfarande två av mina stora favoritkaraktärer.
Imorgon skriver jag om Årets Mest Hypade serie, missa inte det!

Kommentarer
Postat av: Gustav

How I met your mother är något av det bästa jag vet alltså, helt klart. Har du lust att dela med dig av msn/mail för fortsatt diskussion? Om du har lust liksom (:

2010-12-21 @ 23:12:13
URL: http://gkibe.blogg.se/
Postat av: Lisa

vad tycker du om lily? själv tycker jag att hon är en riktigt tråkig karaktär och drar ner hela serien, och inte blir det bättre av att hon som spelar henne inte kan agera. håller du med? :)

2010-12-22 @ 00:34:54
Postat av: FilipWho?

Svar till Lisa: Jag gillar faktiskt henne, inte alls någon som drar ner serien. Men hon är väl den jag gillar minst av dem, tror jag.

2010-12-22 @ 19:59:30
URL: http://filipwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback