Tveksamt, tv4

Igår sändes första avsnittet av 90-talsklassikern Fångarna På Fortet. Och visst, det var väl lite småmysigt att titta på och en viss nostalgikänsla infann sig. Men njaaa... Cellerna var alldeles för tråkiga, i alla fall till en början. Först när "Elektra" (som sagt... "kändisarna" var ju...kända) skulle gå in bland ormarna och utbrister "Ah, det är en orm här!" började det bli lite bättre.
Gunde och Agneta skötte det bra i alla fall. Hade inte de varit där hade jag aldrig kollat.
Slutbetyget blir ändå att det var okej. Jag kommer ge det i alla fall en chans till, för idag möter Idol Let's Dance. Får se om det blir mer intressant. 


Anledningen att kolla - Agneta och Gunde

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Funkar iallafall sålänge det inte går något bättre på någon annan kanal tycker jag. Dock inte riktigt säker på vad jag tycker om nya "Fader Foura".

Bra blogg, hit kommer jag komma tillbaka =)

2010-08-26 @ 13:40:18
URL: http://godisen.blogg.se/
Postat av: FilipWho?

Svar till Ellinor: Ja absolut, lite småmysigt att titta på, men inget man vill följa varje dag kanske. Bara när det är några roliga med som tävlar.

Tack så mycket :)

2010-08-26 @ 13:45:12
URL: http://filipwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback