Ny Header

Nu uppdateras bloggens utseende lite. Har gjort en ny header och letar febrilt efter en snygg bakgrund att ha istället för vitt tegel. Men det finns inte så många. Men vi får hur det kommer se ut framöver.
Jag har även bestämt mig för att se på Drottningoffret på SVTPlay så fort jag har chansen. Såg ett halvt avsnitt på repris häromdagen och tyckte det var lite halvspännande. Så det är nästa mål.
Har även börjat se om Lost ifrån början nu. Är drygt halvvägs in på första säsongen och jag tycker redan att jag fått en massa "aha-upplevelser". Saker man fattar nu men inte gjorde då. Riktigt kul faktiskt.

Kommentarer
Postat av: elin

Snygg header!!! :D

2011-01-11 @ 12:48:49
Postat av: Martina

Ja, åk dit du också :) Du kan ju söka samma som jag!! Det är en folkhögskola i jönköping som har sammarbete sen flera flera år tillbaka med ett college i chicago. Så läser man engelska och lite så med amerikanska studenter i jönköping första halvåret, sen andra halvåret läser man vad man vill i chicago! Och så kan man gå två år till på colleget där och få examen också :)



Gillar din header!!

2011-01-12 @ 00:29:59
URL: http://maertan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback