Maraton!

Idag är jag som bekant hemma och är sjuk. Rätt tråkigt.
MEN. Jag har bestämt att göra det bästa av situationen och bara kura ihop mig i soffan med en varm filt och varmt honungsvatten. Dessutom bestämde jag mig igår för att ha ett tv-seriemaraton när jag ändå inte har något att göra. Men tyvärr är alla mina tv-serier hos min andra förälder, så det blir istället ett Sagan Om Ringen-maraton! Vilket ska bli sjukt kul! Har inte sett de filmerna på åratal! Så det är det den här helgen kommer gå åt till. Kommer inte orka kolla på alla filmerna idag, kanske bara en och en halv eller nått. Men då fortsätter jag imorgon. Kommer bli sjukt kul förhoppningsvis.
Ha en trevlig helg, och håll er friska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback