Första Höstdagen

Usch. Första september. Det innebär att sommaren faktiskt är över, vilket känns väldigt tragiskt. Det är ganska obegripligt hur det kan ha gått så fort.
När man tänker tillbaka till dagen jag tog studenten känns det visserligen länge sedan, men ändå känns det fortfarande som om man bara väntar på att sommaren ska dra igång.
Tydligen ska det i alla fall vara soligt de närmsta dagarna, men värmen saknas helt. Just nu är det tre grader utanför mitt fönster. Och dit ska jag ut nu. Kul.
Ha en bra dag, och hoppas ni har det lite varmare än jag.

Kommentarer
Postat av: Daniel

ush ja, sommar kom tillbaka!

2010-09-01 @ 15:27:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback