Den Som Väntar På Något Gott...

Jag vet att ni har väntat flitit på att få reda på vinnaren på min lista. Och det ska ni. Jag har vara haft en så busy dag, var tvungen att jobba över och allt. Men håll ut! Ni kan ju kolla på...jag vet inte, Oddasat eller vad som helst så länge.
För övrigt börjar andra säsongen av Nurse Jackie SVT1 ikväll. Tyvärr vid den något obekväma tiden 22.30. Själv har man ju redan sett allt, men ni som har sett första säsongen och inte andra kan gärna spana in det. Serien Hung däremot som kommer en halvtimma innan på samma kanal har jag aldrig sett. Men det låter ju... lite konstigt.

Kommentarer
Postat av: elin

Skyyyyynda! ;)

2010-09-01 @ 17:44:08
Postat av: FilipWho?

Svar till Elin; Försöööök att stå ut! ;)

2010-09-01 @ 18:01:45
URL: http://filipwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback