Dagens Hiss & Diss

Dagnes Hiss:
Jag har blivit sjuk. Och det kan ju tyckas konstigt att det är med på hissidan. Speciellt eftersom det snart är helg. Men det är faktiskt det som är bra. Nu har jag tid att vila upp mig PLUS att jag inte förlorar en arbetsdag.
När man gick i skolan var man (läs: jag) väldigt glad ifall man var frisk på helgerna och blek lite sjuk på vardagarna, så att man missade skolan. Nu vill jag verkligen inte missa en arbetsdag, för då förlorar jag en hel del pengar. Därför hissar jag att jag är sjuk nu och inte om några dagar eller för några dagar sedan. Tyvärr skulle jag ju gått ut i helgen, och det missar jag. Men det kommer fler tillfällen.

Dagens Diss:
Den otroliga tv-torkan som råder i USa vilket innebär att den även råder för mig. Det känns som evigheten tills serierna börjar igen! Trots att det bara rör sig om några dagar.
Inte ens The Big C sändes i måndag av någon anledning. Hemskt!
Men jag får stå ut, snaaart börjar det på allvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback