Allmänt Tv-Tjafs

Usch vad jag känner mig dålig på att blogga. Jag hinner ju inte med! Alla är sjuka på jobbet så jag har fått ta flera extrapass för att personalen ska räcka till. Och då blir både bloggandet och tv-tittandet lidande. Väldigt tragiskt.
Det är bara måndag och jag ligger redan efter i mitt serie-schema.
Tro det eller ej har jag i alla fall hunnit med att kolla klart på första säsongen av Desperate Housewives, på hyffsat kort tid tycker jag ändå. Så så fort jag får chansen ska jag börja på box två, som jag också köpt.
Har också tänkt att börja kolla på den (hör och häpna) svenska serien Mannen Under Trappan som jag hört mycket gott om. Och jag blir mer än gärna motbevisad om att svenska serier s u g e r som jag antydde i mitt tidigare inlägg.
Men som sagt, har en del att göra så det kanske dröjer. Vi får se.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback