Skönt Med Helg

Äntligen! För första gången på länge känns det verkligen som om det ska bli riktigt skönt med helg! Innan har jag nästan föredragit vardagarna, men efter en jobbig vecka med körlektioner och massa teori ska det bli riktigt skönt att vila. Tyvärr är jag kanonförkyld, så det får nog bli väldigt mycket vila för mig. Kan behövas. Då kan jag dessutom försöka komma ikapp med de serierna som har fått lida under veckan, har missat flera stycken för att jag inte haft tid att kolla. Riktigt tragiskt faktiskt!
Nu ska jag gå ner och äta en sen frukost och kolla på de två sista avsnitten av Desperate Housewives andra säsong. Ni som läst bloggen tidigare vet ju att jag ligger extremt mycket efter med den serien.
Sedan funderar jag på att i veckan göra en lista över de Mest Överskattade TV-serierna Någonsin, jag känner att det vore lite kul med tanke på att det finns en hel del. Kanske följt av de Mest Underskattade också. Kan bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback