Producenter Ljuger Inte

När sjätte säsongen av How I Met Your Mother satte igång tidigare i höst i USA lovade producenten att det skulle bli den roligaste säsongen hittills av den populära serien. Vilket är ett farligt löfte med tanke på kvalitén av de tidigare säsongerna.
Men jag måste säga, att efter första avsnittet som bara var medelmåttigt, mycket troligtvis på grund av mina höga förväntningar, har varit riktigt, riktigt bra! Helt klart över medel på tidigare säsonger. Det senaste avsnittet, Subway Wars var ett av de bättre någonsin, mycket återigen på grund av oförglömliga citat. "I speak conductor" t ex men även Maury Povich enkla men geniala gästspel i avsnittet.
Det jag dock saknar är något mer konkret om vem som är mamman. Nu var det ett tag sedan man ens hörde något om detta.
Själv tror jag fortfarande på Slutty Pumpkin-teorin. Hon har något att göra med mamman, helt klart.


Run guys, run!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte slutty pumpkin, han sa ju att första gången han träffade deras mamma så visste han ju att hon var "the one", att han ringde henne med detsamma etc.

Jag tycker att himym förlorade sitt hjärta efter fjärde säsongen. Innan femte kom var det bland de bästa serierna jag sett.

2010-10-17 @ 20:23:28
Postat av: FilipWho?

Svar: Men han försökte ju ringa Slutty Pumpkin med en gång, men numret försvann ju.

Tycker fortfarande serien är mycket bra, även om den har sina svackor i vissa avsnitt.

2010-10-17 @ 21:42:48
Postat av: Maria

Åh jag älskar HIMYM.:)

2010-10-18 @ 11:46:05
URL: http://marialindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback