Happy Halloween

Halloweenhelgen är här! Hade jag varit liten (ja, jag är stor nu) hade jag varit överlycklig! Det här var en av mina favorittider på året för ungefär tio år sedan. Okej fem år sedan också.
Halloweenfester har alltid varit sjukt kul, just för att det är roligt att klä ut sig och bli någon annan. Men i år blir det ingen för min del. Kanske lika bra det. Fast nej, lite synd är det.
Hur som helst har jag laddat upp med en hel del skräckisar som ska kollas på i helgen, och framförallt laddar jag inför The Walking Dead som har premiär den 31 oktober i USA. Ser jag fram emot! Hoppas jag inte blir besviken. Det finns nämligen väldigt få lyckade skräckserier.
Happy Halloween, people!

Kommentarer
Postat av: SHMS - Sarah ;)

Missa inte min tävling i bloggen!

Kram! :)

2010-10-30 @ 01:48:24
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker tvärtom om halloween. Gillar det inte alls. :P

2010-10-31 @ 09:28:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback