Blu Ray It Is

Idag har det hänt grejer, people. Jag köpte nämligen en ny HD-tv och en blu ray-spelare så att jag ÄNTLIGEN kan titta på mina serier (och andra filmer också såklart) på sättet de förtjänar. Och jag kan säga att jag är mer än nöjd med mina köp. Tyvärr äger jag för tillfället inga blu ray-filmer, därför gjorde jag precis en rejäl beställning ifrån discshop. Så på tisdag ska förhoppningsvis tvn få visa sin fulla kapacitet. Bland annat beställde jag den svenska tv-serier Mannen Under Trappan på blu ray. Jag har hört väldigt mycket gott om den och bestämde mig för att ge den en chans.
Nu hoppas jag bara att utbudet av blu ray-filmer ska öka snart, det är ganska litet just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

För ett par år sedan när jag var på en skola så gjorde vi så. =) Det var jätte kul. =)

2010-11-29 @ 19:39:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Roger

vad härligt med HD-Tv och Bluerayspelare! Jag har hört att det ger en grym bild. Tror jag ska önska mig en sån spelare då jag snart fyller år och det strax är jul... Cool bloggsida du har förresten! Mvh Roger

2010-11-30 @ 18:40:03
Postat av: Blu ray spelare

Köpte också blu ray spelare. Blir fan grym bild!

Fin blogg. Lycka till!

2011-01-22 @ 18:45:18
URL: http://blurays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback