Det Man Längtar Efter

De som känner mig vet att jag avskyr att vänta. Tålamod är inte min starka sida. Därför börjar jag få lite smått panik nu när jag inser att det nästan är en månad kvar tills alla serier drar igång igen. Under tiden får jag underhålla mig med Desperate Housewives som jag blev kär i igår och jag har funderat på att se om hela Lost och Prison Break sometime soon.
Hur som helst tänkte jag göra en liten lista över de nya serierna som verkar bra och de "gamla" som jag bara lääängtar tills de drar igång igen. Alla datum som står bakom är när de drar igång i USA, inte i Sverige. Klicka på namnet på de nya serierna för att se trailers på youtube.

Nya Serier
Terriers - 8 September
Boardwalk Empire - 19 September
Chase - 20 September
No Ordinary Family - 23 September
The Walking Dead - 31 Oktober
Happy Endings - Inget bestämt datum än
Mr Sunshine - Inget bestämt datum än
Perfect Couples - Inget bestämt datum än
Friends With Benefits - Inget bestämt datum än

Tyvärr kommer de serierna som verkar vara bäst sändas under the midseason, vilket innebär någon gång mellan januari och maj. Och det är lite väl långt kvar tycker jag. Men jag skrev upp de ändå. Av de som börjar i höst tror jag Terriers och Chase verkar mest lovande.

Återkommande serier
How I Met Your Mother - 20 September
Glee - 21 September
Modern Family - 22 September
Dexter - 26 September
Nurse Jackie - Februari

De här längtar jag ännu mer tills de börjar, eftersom det verkar vara lite klent med nya bra serier under hösten. Men jag kommer ändå skriva recensioner så fort jag sett pilotavsnitten på alla de serierna. Om ni har fler tips på nya serier får ni gärna skriva en liten kommentar. Det får ni gärna göra annars också.
Missa inte fortsättningen på listan över mina top20 mest älskvärda karaktärer som publicerar under eftermiddagen/kvällen.

Kommentarer
Postat av: Fredric

Vadå se om Lost och Prison Break? :O Hur ska du få tid till Sex and the City då? :(

2010-08-26 @ 16:40:11
URL: http://fredricshuffie.blogg.se/
Postat av: FilipWho?

Svar till Fredric: Jag har kollat mer på det också. Men nej, jag är långt ifrån fast än.

2010-08-26 @ 17:44:50
URL: http://filipwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback