Börjar dra ihop sig till prisutdelning

Natten mellan den 29 och 30 augusti är det dags för den sextioandra Prime Time Emmy Awards att delas ut i Los Angeles. Ett pris jag har som lifsmål att någon gång vinna. Eller i alla fall sno någons pris. Måste ta reda på vem som har vunnit flest Emmys.
I år håller jag med om nomineringarna ovanligt mycket måste jag säga. Och just därför är det väldigt sorgligt att jag inte kommer kunna se galan live, eftersom jag jobbar morgonen efter. Jag får helt enkelt läsa hur det gick på morgonen innan jag sticker till jobbet och sedan kolla på programmet när jag kommer hem. Sorgligt men sant.
Men det kommer inte hindra mig ifrån att snart skriva här i bloggen vilka jag tror och vilka jag hoppas kommer vinna i de stora och mest intressanta kategorierna på söndag. Men det blir nog imorrn eller på söndag.
Så länge kan ni kolla in vilka som är nominerade i alla kategorier här. Nu måste jag åka till jobbet.
Ha en trevlig dag och glöm inte kolla in fortsättningen på mina 20 mest älskvärda tv-karaktärer som jag publicerar när jag kommer hem.

You shall be mine before I die!

Kommentarer
Postat av: Victor

Väntar ivrigt på min nominering

2010-08-27 @ 17:16:42
URL: http://vipee.blogg.se/
Postat av: FilipWho?

Svar till Victor: Jaa jag med. På min då.

2010-08-27 @ 17:23:09
URL: http://filipwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback