När Får Ross Och Rachel Varsin Egen Serie?

Nu har jag snart bloggat i Alingsås tidning i en vecka. Har gått otroligt fort måste jag säga, läskigt fort.
Responsen har dessutom varit otrolig. Folk jag aldrig trodde skulle hitta till min blogg har gjort det, vilket så klart är kul. För det mesta...
På tal om att tiden går fort är det ju faktiskt snart 2011. Det känns inte alls länge sedan jag klagade över att Nurse Jackie inte skulle börja förrän i februari, och nu är vi snart där. Eller ja... det känns i alla fall inte speciellt långt tills dess längre.
Det finns en hel del andra serier som börjar i början av nästa år som ska bli väldigt spännande att se. Matthew Perrys nya serie Mr. Sunshine t ex ska bli väldigt kul att se. Den har jag skrivit om innan. Matt LeBlancs nya serie Episodes har jag däremot inte skrivit om innan, men den ska jag ägna ett helt inlägg åt inom kort. Jag kan bara snabbt avslöja att det är Showtimes som ligger bakom den... och ni som följer min blogg vet att det är lika med kvalité!
Games of Thrones ska också bli spännande att se, precis som Happy Endings, Perfect Couples och Friends witb Benefits.
Nu väntar jag bara på att Jennifer Aniston och David Schwimmer ska få varsin egen serie.

Kommentarer
Postat av: Martina

jo klart det är något för dig! kollektionen för er guys är riktigt snygg :)



Kul med nya serier! ska kolla in dom :)

2010-11-22 @ 19:04:56
URL: http://maertan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback