The Big C Premiär Ikväll

Hade det här varit en annan slags blogg hade jag skrivit om hur fantastiskt London var och att jag ska göra allt för att försöka få jobb där. Men nu är ju det här en tv-blogg och därför kommer jag inte skriva om det.
Det jag istället kommer skriva är att jag kom hem med första säsongen av Modern Family till ett billigare pris än jag skulle fått den för hemma i Sverige, vilket alltid är trevligt. Sedan kom jag givetvis hem med en hel del andra icke-tv-relaterade saker också.
För er som är hemma ikväll måste jag tipsa om The Big C som ÄNTLIGEN visas på SVT1 ikväll klockan 22.20, direkt efter Downton Abbey. The Big C har jag skrivt om ett flertal gånger och det var en av de serierna ifrån i höstas som jag gillade allra mest. Helt klart något att kolla in. Så missa inte det!
Inom kort kommer också recensioner av Matthew Perrys nya serie Mr Sunshine och Matt LeBlancs Episodes.
Prisbelönta Laura Linney spelar huvudrollen i den fantastiska The Big C
som har premiär på SVT1 22.20 ikväll. Missa inte!

Kommentarer
Postat av: Anna TS

The Big C var awesome. Kommer definitivt fortsätta följa.

Ska bli intressant att se vad du har för åsikter om Mr Sunshine (urk) och Episodes (yay).

2011-02-20 @ 10:37:39
URL: http://thunmanstvblogg.blogspot.com
Postat av: FilipWho?

Svar till Anna TS: Eller hur? Det är en riktigt bra serie som dessutom bara blir bättre och bättre.

Ja, jag har hört lite blandat om både Mr Sunshine och Episodes. Så vi får se vad jag tycker.

2011-02-20 @ 12:54:10
URL: http://filipwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback