Ta Mig Tillbaka

Yes, då var helgen snart slut igen och en ny spännande vecka börjar med att jag jobbar sent imorrn. Trots att jag inte riktigt är frisk. Men det får gå ändå.
Hur som helst har helgen i alla fall varit fantastisk och väldigt lugn. Igår såg jag Sagan om Ringen och Sagan om De Två Tornen och idag blev det Sagan om Konungens Återkomst. Otroligt bra filmer! Har inte sett de på flera år men med en gång sögs man direkt in i den fantastiska världen och man kan inte annat än att längta tillbaka till när man var elva, tolv år och läste Sagan om Ringen och andra fantasyböcker och var helt såld på allt som hade med fantasy att göra. Jag måste verkligen läsa om de böckerna igen. Och Harry Potter-böckerna. I alla fall den sista, innan filmerna har premiär. Hade varit riktigt skönt att få bli sådär lagom fantasy-nördig igen.
Allt detta Sagan om Ringandet har fått mig att helt glömt bort att jag ska skriva en recension av nya serien Terriers också. Jag förstår inte hur jag kunde glömma det. Men det får bli senare ikväll eller i morgon.

Kommentarer
Postat av: elin

haha, har jag fått dig på fantasytankar nu filipppoo? ;)

2010-09-13 @ 01:01:29
Postat av: Anonym

nice blogg;) KOLLA gärna in min o släng en kommentar

2010-09-13 @ 12:22:17
URL: http://jessiqaollsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback