Som Vanligt Hade Jag Rätt

Eftersom jag var fruktansvärt trött efter en slitsam och lång vecka blev det bara att vara hemma igår kväll och slappa framför tvn. Och då valde jag trots allt att kolla in Kristallen som jag skrev om igår. Och om jag någon gång haft rätt var det igår. Usch vad plågsamt det var att kolla på! Tråkiga kategorier, ingen spänning, inga intressanta personer med, till och med Tilde och Linda, som brukar vara rätt bra, var under all kritik. Flamsiga och allmänt ointresserade. Men det förstår jag. Hade jag också varit.
Tyvärr är det väl så att tv4 inte kan göra galor. SVT brukar ändå lyckas med Guldbaggegalan tycker jag. Roliga inslag, kul presentatörer och intressanta kategorier. Så nej, Kristallen var verkligen ingen höjdare. Som väntat.
Stort plus att Solsidan vann två tunga kategorier. Det var de väl värda.

Kommentarer
Postat av: Robin "stilrobin" Fröström

När kommer Desperate Housewives tillbaka? :(

2010-09-04 @ 15:02:33
URL: http://stilrobin.com
Postat av: elin

den 26 september är DH tillbaka :)

2010-09-04 @ 23:29:05
Postat av: FilipWho?

Svar till Stilrobin: Som Elin sa är det tillbaka den 26 september i USA, vet inte när det kommer till Sverige än.

2010-09-05 @ 10:49:54
URL: http://filipwho.blogg.se/
Postat av: elin

jag vet inte exakt när de kommer tillbaka på tv i sverige, men jag har hört rykten om oktober. Jag tänker dock inte vänta utan jag kollar från USA ! :)

2010-09-05 @ 14:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback