Jag Är Lite Efter

Sorry för dålig update den senaste tiden! Har inte riktigt hunnit med.
Men jag kan ju ursäkta mig med att säga att det inte hänt speciellt mycket i tv-världen den senaste tiden. Om några veckor däremot drar ju alla tv-serier igång igen! Snacka om att man ser fram emot det! Det har man ju väntat på sedan i våras.
Nu har jag i och för sig Desperate Housewives att kolla på tills dess, är snart klar med första säsongen, så jag är långt efter alla andra. Men ändå, det är sjukt bra.
Lite senare idag hade jag tänkt skriva om svenska serier. Vad som är bra och vad som absolut inte är det. För tro det eller ej finns det några guldkorn i vårt blågula tv-land.
Ha en bra dag tills dess! Och även efter, ifall ni känner för det.

Kommentarer
Postat av: elin

DU skulle lyssnat på mig för länge länge sedan.. ;)

2010-09-05 @ 14:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback