Snart Dags För Lucköppning

Imorrn är det redan första december. Inte klokt vad tiden går fort. I och för sig skulle man kunna tro att det är mitten av januari eller något när man tittar ut. Och framförallt när man går ut eftersom det är ungefär 15 minusgrader. Skönt.
Hur som helst är det alltså imorrn jag ska börja med att se på ett avsnitt om dagen av mina favoritjulkalendrar. De jag bestämt mig för att följa nu i december är;

Mysteriet på Greveholm
Trolltider
Sunes Jul
Jul i Kapernaum
Pelle Svanslös

Dessutom ska jag följa den hysteriskt roliga norska julkalendern Tomtar på Loftet och eventuellt småkolla lite på Kaspar i Nudådalen och Ronny & Julia, två kalendrar jag tycker är helt okej men bara kommer kolla på i mån om tid.
Kul ska det hur som helst bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback